Pokarzesz się światu odmieniona
Potrzebujemy stałego poziomu dopaminy, serotoniny. Endorfiny i oksytocyny.
Oksytocyny, jako hormonu miłości i przywiązania. Jest to bardzo ciekawy hormon, który odpowiada za stałość, ciągłość i przywiązanie nie tylko do ludzi, ale też do projektów, do idei, do własnego życia, do siebie samej, do poczucia ważności i wręcz priorytetu, zaopiekowania się sobą. I do realizacji siebie w relacjach stałych, spokojnych i bezpiecznych.
Umiejętności, które są niezbędne do budowania i przeżywania szczęśliwego życia, zostały pominięte w procesie wychowania, więc się nie rozwinęły.
Wychowywano nas na posłusznych obywateli, którzy mieli pracować na społeczeństwo. W związku z tym dano nam do zrozumienia, że nie mamy rozwijać w sobie indywidualności i separatywności.
Rozwijano w nas umiejętności, które pomagały przetrwać w trudnych warunkach, w trudnych relacjach. Nauczono nas wytrzymywania trudu, a oduczono podążania za tym, jak jesteśmy biologicznie i duchowo skonstruowani, aby żyć w zgodzie z tym, jak biologia nas ukształtowała. Jaki mamy mózg i jaki mamy układ nerwowy i limbiczny. Mechanizmy obronne pozwalały przetrwać naszej psychice, ale nie pozwoliły rozwinąć własnych kreatywnych potencjałów.
Psychoedukacja jednak, na szczęście, zrobiła dobrą robotę. Praca z traumą, psychobiologia człowieka, fizyka kwantowa, nauki o energii, radiestezja, obudziły w nas humanistyczne, transcendentalne umiejętności. Inteligencję emocjonalną oraz inteligencję społeczną uznały za objaw inteligencji i ważną cechę osobniczą człowieka świadomego.
W związku z tym zaczęliśmy widzieć, że wychowano nas do przydatności społecznej, a nie do miłości, indywidualizmu, suwerenności czy niezawisłości poglądów.
Skóro, już widzimy, czujemy i myślimy samodzielnie, przyszedł czas na nowy etap edukacji społecznej. Pożgać się z przedmiotowością i nadać sobie priorytetyzację oraz wolny wybór.
Odkopać indywidualne predyspozycje, zainteresowania i umiejętności społeczne, oparte o wyżej wymieniony indywidualizm, suwerenność, niezawisłość, miłość.
Każdy człowiek ma swoje biologiczne, genetyczne możliwości, podług których powinien się rozwijać, samo opiekować się w pełnym rozumieniu tychże możliwości. Wziąć pod uwagę to, w jaki sposób mogę eksploatować możliwości ciała, wiedząc o swoim temperamencie, żywiole. Biorąc pod uwagę własną inteligencję, zasoby energetyczne, konstytucję emocjonalną, oraz sposób nauki i przetwarzania danych.
Teraz, niespiesznie, życie domagać się będzie od nas, rozwijania umiejętności tworzenia niezawisłego, autonomicznego, i zasilanego szczęśliwymi zbiegami okoliczności, życia.
Nasz zmysł jasnowidzenia i wewnętrznej latarni morskiej chce aktywizować się i nam służyć, i prowadzić do wszystkiego tego, czego potrzebujemy dotknąć, doświadczyć, aby rozbudować w sobie szczęście.
Zapraszam w związku z tym do projektu rocznych spotkań, w którym będziemy uczyć się sztuki układania z własnym życiem w harmonii. Będziemy uczyć się jasno czucia, jasno sczytywania energii zewnętrznych, optymalizowania własnych umiejętności i zasobów.
Zajęcia będą trwały 12 miesięcy.
Indywidualne Spotkania online będą odbywać się 1 raz w miesiącu na messengerze lub Whats App.
Spotkania będą nastawione na rozbudowanie nowych umiejętności i zasobów.
Startujemy 1 grudnia.
Tematy spotkań:
- nowe umiejętności, nowe postawy i nowe zachowania w relacjach pierwszorzędowych. ( najbliższa rodzina).
- nowe umiejętności, nowe postawy i nowe zachowania w relacjach drugorzędowych. (przyjaciele, znajomi.
- nowe umiejętności, nowe postawy i nowe zachowania w relacjach służbowych i z obcymi ludźmi.
- nowe relacje, nowe sposoby, nowe umiejętności w zarobkowaniu pieniędzy i budowaniu bezpieczeństwa finansowego.
- praca z owocowymi osobowościami w kontekście, co u siebie docenić, co uznać za swój niezbywalny atut.
- praca z symboliką obrazów – wybieranie i budowanie doświadczeń prowadzących do szczęścia.
- praca z symboliką obrazów- budowanie doświadczeń prowadzących do poczucia bezpieczeństwa, odpoczynku i zrelaksowanego umysłu.
- praca nad zdrowiem, zmiana wzorców żywieniowych, aktywności, regulacja emocjonalna.
- rozbudzanie jasnowidzenia, jasno czucia, zbudowanie własnej latarni morskiej. Samodzielne udzielanie sobie wskazówek.
- rozbudzanie zmysłów, reset zestresowanego układu nerwowego.
Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym. Od wielu lat pracuje z ludźmi metodami niekonwencjonalnymi. Poprzez własny rozwój duchowy, mam dostęp do informacji, które pomagają mi skutecznie rozpoznawać nowe treści napływające na Ziemię a w związku z tym, wpierać ludzi w unowocześnianiu ich życia.
Zapraszam do zapisów.